دو دیقه واسه خودم....
دو دیقه واسه خودم....

تقدیم به خودم


هوای لحظه هام

معصومیت چهره هایمان شاید....

زیر فریبنده رنگ های آرایش غلیظمان رنگ باخت

دخترانی از نسل کوروش...

که خود را عرضه میدارند ،

بر گرمای آغوش های متشنج .

چه بر سر آرمان ها آمد ؟...

آنگاه که پارچه هایمان در تشت رسوایی آب رفت ...

امروز شاید فردای روزگارانی ست ....

که سیاهی چادرانمان معرف ما بود .

فردایی که قیمت دخترانش را

بوق و چراغ ماشین های تجریش میسازد .

در فردای خیابان های آرام دیروز...

هوس ها در هم می لولند .

چه کسی برای بدن های همه کس لمس شده خواهد گریست؟؟...

آیا معلمان برهنگی در عرصه ی روشن فکری؟؟؟

من نه قدیسه ام ...

و نه حتی یک فاحشه ...

یکی از میان هزاران و میلیون ها...

16ساله ای که حرف هایش از کوپنش تجاوز کرده...

اما ...

برای  من اینجا ایران است

سرزمین ملکه های خفته و دختران تاراج رفته .

ما آبرو را به ارث برده ایم ...

و امروز بدون بهره به وام می گزاریم .

 

پ.ن :نه حوصله ی نصیحت کردن داشتم و نه سنم به این حرفا میخورد. نمیدونم به کدوم علت نوشتم ... شاید بخاطر پاک نگه داشتن هوایی که دارم میبلعمش.... هوای لحظه هامون رو با هوس هامون آلوده نکنیم .

 



نظرات شما عزیزان:

مازیار
ساعت1:22---21 خرداد 1391
راهی نمانده است

مگرراهی

که مرا

به من می رساند،



دست دردست خویش

همچون گل سرخی

به گل بودن خودشادمان باش.



شمس لنگرودی


پاسخ: ممنون


کاش یکم بارون بگیره
ساعت11:49---14 خرداد 1391
این روزها آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست



که رخت های دلتنگیم را فرصتی برای خشک شدن نیست . . .


پاسخ: ممنون


یه هرزه
ساعت23:44---9 خرداد 1391
با حرفات داغونم کردی.من یه هرزه م؛به معنی واقعی کلمه.ولی خودم نخواستم که این باشم فکرمیکنی خوشم میاد توبغلشون باشم؟آره لعنتی؟من آبرورو به وام گذاشتم ولی بهاشودادم؛خودمو دادم؛خودمو پیشکش کردم چرانمیگی اون کسی که هوای همه روآلوده کرده هم آدمه؟۱۶سالته ولی خوب مینویسی انقد که یادم انداختی یه زمانی پاک بودم انقدکه اشکمو بخاطر حسرت گذشته درآوردی اما هنوزخیلی مونده تاگرگ زده بشی هنوزکارداری
پاسخ: خیلی گرگ زده شدن ولی خودشونو حفظ کردن. اینا همش بهانه ست


doyna
ساعت16:36---8 خرداد 1391
(¯`'•.¸(¯`'•.¸, ----------------------------------- , .•'´¯) .•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»» »»»»»»»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> ×× خیلی قشنگه××<---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»» »»»»»»»`'•¸_)'•.¸_)
(_¸.•'´(_¸.•'´-------------------------------- --- `'•.¸_)`'•.¸_)
`*•.¸¸.•*´ `*•.¸¸.•*´ `*•.¸¸.•*´ `*•.¸¸.•*´
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊  ┊┊  ┊┊✿
┊  ┊┊  ✿✿
┊  ┊┊  
┊ ✿✿


khoshhal shodam behem sar zadi.mer30


مازیار
ساعت19:37---3 خرداد 1391


احساس می کنم

دربدترین دقایق این شام مرگ زای

چندین هزارچشمه ی خورشید

دردلم

می جوشدازیقین.

احساس میکنم

درهرکناروگوشه ی این شوره زاریأس

چندین هزارجنگل شاداب

ناگهان

می رویداززمین.



احدشاملو


پاسخ: می روید؟؟؟ من که نمی بینم. می بینی؟قسم به لحظه های برباد رفته هیچ احساسی در من قشنگ نشده


مازیار
ساعت19:37---3 خرداد 1391
تاریخ این ایام را

هرکس که خواهدخواند،

جزاین سخن ازمانخواهدراند؛

این نسل سردرگم،

برتوسن اندیشه هایشان لنگ،

فرسنگ درفرسنگ

جزسوی ترکستان نمی رانند

تاریخ پیش ازخویش راباری نمی خوانند.



ع.شجاع پور


پاسخ: گل گفتی


سنگ صبور
ساعت16:15---3 خرداد 1391
سلام از اینکه اومدی و به وبلگم سر زدی خیلی ممنون

اینمتن در عین سادگی و شاید اینکه شاید بارها از زبان آدمهای دیگه شنیده بودم برام جالب و قشنگ و پرمغز بود

شاید از دیده خودت یا دیگران هنوز برای گفتنه حرفهای زیبا و زیبا حرف زدن کوپن داشت یا باندازه کوپن حرف زدن

اما آرمانه من میگه همیشه بگو چون هرآنچه بر سرت آمده از سکوتیست که در پی گرفتنه کوپنت میگشتی

بازم بیا و سربلندم کن با قلمه قشنگت

لینکت کردم و منو البته اگه دوست داشتی با اسم سنگ صبور لین کن

آرزوم آرزوهای قشنگته

پاسخ: ممنون که وقت گذاشتی. وقتی گوش شنوا نیس حرف زدن چه فایده ای داره؟لینکت میکنم


hellboy
ساعت14:07---1 خرداد 1391
گمان نکنم

کسی خبر دارد از آمار این روزگار؟
کسی از زمین خوردن قیمت دل نگران شده است؟
گمان نمیکنم

امروز بیشتر از دیروز
و فردا بیشتر از امروز
دل را به هیچ میخرند
و ساده می شکنند
و حتی ریزه ریزه هایش را هم
نابود می کنند
مبادا کسی پیدا شود
و اعتراض کند

گر چه اگر من به جای آن ها بودم
این را هم
گمان نمی کردم.


hellboy
ساعت10:13---31 ارديبهشت 1391
دست هایم به آرزوهایم نمی رسند

آرزوهایم بسیار دورند

ولی درخت سبزم می گوید

امیدی هست، خدایی هست

این بار برای رسیدن به آرزوهایم

یک صندلی زیر پایم می گذارم

شاید این بار

دستم به آرزوهایم برسد
پاسخ: ممنون.واقعا زیبا بود


hellboy
ساعت8:27---30 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز .... خودم نامه بسیار زیبایی بود .... نمیدونم نوشته ات این قدر پر آشوب بود یا خودتم واقعا همین جوری هستی .... ولی واقعا تبریک میگم .. استعداد خوبی داری
پاسخ: آشوب فقط تکه ی کوچکی از زندگی منه...


hellboy
ساعت8:25---30 ارديبهشت 1391
.♥ سلام دوست عزیز
.♥
..♥اومدم دعوتتون کنم به وبلاگم. با یه شعر سروده خودم آپم
...♥
....♥
.....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
.........♥ آپم .. آپم .. آپم
......♥ آپم .. آپم .. آپم
....♥
..♥
.♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

✿✿┊آپم ┊ آپم ┊آپم┊ ✿✿

✿✿┊ نظر یادتون نره ┊✿✿


حانیه
ساعت2:07---30 ارديبهشت 1391
به! دوست 16 ساله من! همشهری هم که هستیم

پاسخ: این طور به نظر میرسه دوستم


حانیه
ساعت22:05---27 ارديبهشت 1391
زیباست.وبلاگت واقعا زیباست.واستعدادت در نوشتن ستودنیه تبریک میگم به خاطر این همه لطافت و توانایی در نوشتن.به خصوص در زمینه مسئله ی حجاب خیلی وقته این قضیه ذهنم رو مشغول کرده ولی نمی دونم باید چه طور بنویسم تو خوب حرف دلم رو زده بودیپاسخ: ممنون از اینکه وقت گذاشتی و مطلبو خوندی. وقتی خواننده های خوبی مثل شما داشته باشم سعی میکنم بهتر بنویسم.به امید دیدار دوباره ی تو عزیزم

Mansoure
ساعت18:48---17 ارديبهشت 1391
vaaaaaay azizam matnet mahshare jigaramپاسخ: باعث خوشحالیه عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:نصیحت,ایران,امروز,فحشا,

|
 


کاش وقتی دوباره از پس این پرده ی اشک ....\ به خانه یمان مینگرم ....\ همه را خندان به این لطیفه ببینم... \کاش زندگیمان تنها یک لطیفه بود....\ یک تک خنده ی ساده ....\ و نه وابسته به بریدن های دیروز.... \ کاش .... \ و این است منظومه ی کاش هایم تقدیم به خودم و همراهان قلمم


خودم نامه ها

 

me

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دو دیقه واسه خودم و آدرس 4myself.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سنگ صبور (آقای مشاور )
(حمید رضا ) Raz mbook
مرز تنهایی ( hell boy )
سکوت ( مریم )
هرچی بخوای ( مهسا )
احساس برتر ( بهروز )
ضد بسر ( کوثر )
کفتری ( یونس )
خسته ام ( منصوره )
♪ هر چی♥ که ..♥. ♪ دوسღღت❣❣دارم ♬ ♥♪
(محمد ) dj mohamad 6
ردیاب خودرو

 

 

لا اله الا هو
حتی این آخرین لحظه
مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد
هوای لحظه هام
قرص خوابم کو ؟
چشم های بسته ی مادر
عیدی امسال... ( حقیقت تلخ )
گور دلتنگی 90
کجاست...؟؟؟
به نام میزنم اشک هایم را...
وای از این دنیا

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: